Dec 29, 2015

Ibrahimović otkrio gdje bi mogao nastaviti karijeru i iznenadio kompletnu javnost

Zlatan Ibrahimović je dao naslutiti kako bi mogao preseliti u Katar kada mu istekne ugovor s Paris Saint-Germainom na ljeto.

34-godišnja švedska zvijezda će biti slobodan igrač na kraju aktualne sezone i očekuje se koji će mu biti sljedeći potez.

Povratak u Milan se spominjao u nekim kombinacijama, ali švedski je reprezentativac otkrio kako je odlazak u Katar također jedna od opcija za budućnost.



„Moja trenutna situacija mi je prilično nova. Imam ugovor koji je pred istekom i to mi je nešto novo. Imam slobodne ruke da radim što želim“, rekao je Ibrahimović L'Equipeu.

„Za sada sam fokusiran na PSG. Još imam šest mjeseci aktualnog ugovora i želim dati sve od sebe za momčad. Nemam novu destinaciju na pameti. U dobrim sam odnosima s predsjednikom PSG-a Nasserom Al-Khelaifiom i ljudima iz Katra, ali još ne mogu ništa reći u ovoj fazi. Mogu samo reći da je odlazak u Katar opcija. Uživam trenutno u nogometu, i mentalno i fizički. Uživam. Vidjet ćemo što će se dogoditi“, poručio je 'Ibra'.

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...