Nov 8, 2015

Potvrđeni rezultati izbora u Hrvatskoj šokirali region

Danas se održavaju 8. izbori za zastupnike u Hrvatski sabor, koji bi po svemu sudeći mogli biti najneizvjesniji izbori do sada, a mogli bi biti obilježeni i rekordnom izlaznošću glasača.

DIP je obradio 35,41 posto biračkih mjesta: HDZ osvaja 60 mandata, SDP-u ide 54, MOST-u 19, IDS-u 4 mandata, HDSSB-u i stranci Milana Bandića po dva mandata, a Živi zid i Uspješna Hrvatska  po jedan mandat.

 Holy definitivno odlazi: Moja stranka je ispred svog vremena, birači još nisu spremni na to...

Žao mi je, očekivali smo da ćemo uspjeti ući u Sabor. Mislim da smo odradili kreativnu kampanju, ali građani to nisu prepoznali. Ja sam jedina profesionalna političarka, nakon ovoga raspisujemo stranačke izbore, a ja se neću kandidirati, izjavila je Mirela Holy, predsjednica ORaH-a.



Njena stranka, kao i stranke bivšeg predsjednika države Ive Josipovića ili bivšeg potpredsjednika Vlade, čelnika Narodne stranke - Reformisti Radimira Čačića nisu osvojile nijedan mandat ili - ovisno o tijeku izborne noći - po jedan, zbog čega su Holy, Čačić i Josipović zasad najveći gubitnici izbora.

Moja stranka je ispred svog vremena i očito hrvatski birači još nisu spremni na to, komentirala je Holy.

23:18  Nakon obrađenih 35,41% biračkih listića, rezultati su sljedeći:
Domoljubna koalicija osvaja 57+3 mandata, Hrvatska raste osvaja 54, MOST osvaja 19 mandata, IDS osvaja 4, HDSSB 2, Bandić 2, Živi zid i Uspješna Hrvatska 1.

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...