Nov 8, 2015

Oglasio se momak kojeg su uhapsili zbog pljačke banke u Sarajevu i izjavom šokirao javnost

Anel Sejfović (28), koji je jučer pušten na slobodu nakon privođenja zbog pljačke banke i ubistva Keme Bašića, obratio se redakciji "Dnevnog avaza" i ispričao svoju stranu priče o dramatičnom hapšenju na Otoci u Sarajevu. Sejfović tvrdi da je morao doći i ispričati šta se tačno događalo kada ih je policija zaustavila u crnom Audiju.

- Jučer (prekjučer, op. a.) sam u 11 sati ujutro pušten na vikend dopust iz zatvora Ustikolina, gdje izdržavam kaznu zbog pokušaja ubistva. Brat Sanel i rođak Amel Sejfović su došli po mene da bi me odvezli kući na ručak. Amel je vozio.

- Na Otoci smo se zaustavili, crveno svjetlo se upalilo na semaforu. Iznenada ispred nas izlijeće džip. Uletjela nam je duga cijev kroz prozor. Tada su nas iščupali iz auta i izudarali nas kundacima. Mi smo bili sami u autu, a Alma, Amelova sestra, i njena drugarica Nizama bile su na fitnesu u tržnom centru "Merkur" na Otoci - priča nam Sejfović pokazujući povrede po glavi i rukama koje je zadobio prilikom hapšenja na Otoci.


Tvrdi da ga niko nikada u životu nije pretukao te da ne može vjerovati šta mu se desilo. 



- Izgubio sam svijest koliko su me udarali. Ubacili su me u kombi. Razdvojili su nas, svako je bio odvezen posebnim vozilom. Kad sam otvorio oči, vidio sam da se nalazim u policiji. Tu su mi baš stegnuli lisice. Bio sam vezan za stolicu. Inspektor mi je rekao da sam kolateralna šteta u ovom slučaju. Deset sati sam sjedio sam i oko tri ujutro sam dao izjavu - rekao nam je Sejfović.

Pretučena je, kaže, i Alma Sejfović. On kategorično tvrdi da niko od njih nema nikakve veze s pljačkom i ubistvom.

Nikada ne bi ubili nedužnog čovjeka

- Boli me to što mi je brat Sanel uhapšen jer momak nikakve veze nema s ovim događajem. On je student i nema krivične prijave iza sebe. Oni nikada ne bi ubili nedužnog čovjeka, što će se i dokazati na kraju - rekao je Sejfović.

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...