Nov 11, 2015

Objavljen ključni dokaz: Kraj karijere Karima Benzeme!

Europe 1 je objavio telefonski razgovor koji je potrajao 20 minuta od 6. listopada Karima Benzeme i prijatelja Karima Zenatija o Valbueni i seks skandalu, a prenio ga je L’Équipe

Benzema: Vidio sam ga (Valbuenu).

Zenati: I, što misliš?

Benzema: Iskreno, mislim da nas ne shvaća ozbiljno.

Zenati: To u biti znači da neće ništa dati?

Benzema: Da, da, da, da, ne shvaća nas ozbiljno.

Zenati: Što ti je rekao?

Benzema: Na početku je mislio da je sve to šala pa sam mu rekao da sam ja tu da pomognem riješiti stvar i da se treba vidjeti s tim tipom. Doći će i pričat ćete, ali dajem ti riječ da je to jedina kopija. Valbuena me pitao da li se vide tetovaže na videu. Rekao sam mu da se vide i da ne znam što oni žele, ali da vjerojatno žele napraviti frku jer je on u pitanju, ali da sam ja na njihovom mjestu da bih želio novac i da bih ga prodao ili njemu ili novinarima.



Zenati: (smijeh).

Benzema: Pričao sam mu o obitelji, o tome da će to vidjeti njegova majka, otac. Nakon toga je razmišljao i razmišljao, savjetovao sam mu da bi im trebao dati što god žele i da ću dati svom prijatelju njegov broj, ako želi s obzirom da sam u reprezentaciji do nedjelje. Neka se čuju, a da će ovaj doći u Lyon kako bi porazgovarali, ali on to nije želio. Rekao sam mu, 'to je tvoj život, ali upozorio sam te'.

Zenati: Dobro je, brate, dobro si napravio.

Benzema: Rekao sam mu 'slušaj, nema posrednika, nema odvjetnika, prijatelja, agenta, policije' i da se nađe s mojim prijateljem, ako želi da se video uništi. Pitao me otkud video, ali priznao sam mu da ne znam.

Zenati: Zna da govoriš istinu.

Benzema: Problijedio je i gutao knedle, vidio sam da paničari.

Zenati: (smijeh).

Benzema: Čak mi je rekao da mu je Cissé prvi javio da postoji seks-video, a ja sam mu rekao da radi što želi, ali da sam mu javio jer sam vidio video, čuo sam za njega i nisam se mogao s njim smijati u svlačionici, a ne reći mu. Rekao mi je da će razmisliti dan ili dva pa da će me nazvati (smijeh). Rekao sam mu da moj vlak ovdje završava i da sada moj prijatelj (Zenati) preuzima, on poznaje osobu koja ima video.

Zenati: Savršeno.

Benzema: Rekao sam mu da si mi kao prijatelj, kao brat. Pitao me što bih ja učinio? Rekao sam mu da me briga za strku u javnosti, da bih platio samo zbog obitelji.

Zenati: Ako ne želi to riješiti, ako ne želi platiti, onda te briga, neka se nosi s tim grabežljivcima iz medija.

Benzema: Popišat će se na njega.

Zenati: Popišat će se na njega brate, baš sam uzbuđen.

Benzema: Te piranje će ga pojesti (smijeh).

Zenati: Posao obavljen, neka radi što želi.

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...