Oct 6, 2015

"Za reprezentaciju više neću zaigrati ni ako mi tata bude selektor"

Fudbaler Manchster Citya Samir Nasri rekao je da razmišlja da nakon isteka ugovora sa engleskim premijerligašem karijeru nastavi u SAD, kao i da nema želju da ponovo zaigra za nacionalni tim Francuske.

"Čak i kada bi moj tata bio selektor ne bih se vratio u reprezentaciju. Izostanak sa Svjetskog prvenstva me je jako pogodio, patio sam. Želio sam da napustim reprezentaciju još 2012. godine, ali me je otac nagovorio da ostanem zbog Svjetskog prvenstva. Ne želim da uvrijedim nikoga, ali kada sam video konačan spisak...", rekao je Nasri gostujući na nacionalnoj televiziji.



Ovaj 28-godišnji vezista je takođe otkrio da nema želju da se vrati u Francusku ni kada je klupski fudbal u pitanju.

"Veoma mi se sviđa fudbal i život u Engleskoj. Nakon isteka ugovora razmišljam o igranju u MLS ligi. Želim da otkrijem nešto novo i radije bih zaigrao u Americi nego se vratio u Francusku", rekao je 28-godišnji fudbaler za Kanal Plus.

Nasri je u julu 2014. potpisao novi petogodišnji ugovor sa Cityem, a tokom karijere igrao je za Marseille i Arsenal. Za Građane je zablilježio 158 utakmica i 25 puta se upisao u listu strijelaca.

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...