Oct 10, 2015

Španska sramota: Svima pljesak, a njemu zvižduci i uvrede

Španjolska se plasirala na EURO 2016. nakon što je svladala Luksemburg 4-0, no utakmicu je obilježilo i zviždanje prema braniču 'furije' Gerardu Piqueu.



Španjolci su u Logronu potvrdili prvo mjesto u skupini C s po dva gola Alcasera i Cazorle, ali nije na utakmici bilo sve idealno.

Nastavljen je 'rat navijača protiv braniča Barcelone Piquea, hukali su mu, zviždali i vrijeđali ga. Takvo ponašanje španjolskih fanova prema čovjeku koji je sa Španjolskom osvojio svjetski i europski naslov, traje već jako dugo.




Razlog ove 'ljubavi' je što je Pique nakon osvajanja trostruke krune s Barcelonom imao nekoliko posprdnih komentara na račun Reala, a isto se javno opredijelio za neovisnost Katalonije.

Dio Španjolske koji je naklonjen Madridu i gdje igra reprezentacija, nije to zaboravio iako su sadašnji i bivši reprezentativci poput Xavija poručili navijačima da prestanu.

'Htio bih riješiti ovu situaciju s navijačima, ali to ovisi o njima. Ja uvijek dajem sve od sebe. Postigli smo naš cilj. Nitko ne bi trebao sumnjati u moju odanost u reprezentaciji u kojoj sam od 16. Ljudi mogu pogledati u arhivu i pročitati sve moje izjave koje sam rekao još kao klinac. Nećete naći loše komentare protiv reprezentacije i ljudi ove zemlje koji bi ih mogli uzrujati,' rekao je Pique.

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...