Oct 17, 2015

Nevjerovatna izjava Josea Mourinha: I od njega je previše!

Eden Hazard je 47 utakmica krenuo od 1. minute u Premiershipu, a niz mu je zaustavio Jose Mourinho. Protiv Aston Ville ga je ostavio na klupi, iako je najbolji igrač momčadi.

Rizik se isplatio jer je Chelsea pobijedio 2:0.

"Ostavio sam ga na klupi jer smo primali previše golova. Trebali smo više stabilnosti i truda kako bi bili čvršći. Volim kvalitetu, ali nema kvalitete bez lopte. I nema kontrole. Bila je to taktička odluka i rekao sam igračima da nije vrijeme za sebičnost. Želio sam da vide širu sliku."



Manchester United je pobijedio Everton s uvjerljivih 3:0, a Wayne Rooney je dobru igru okrunio golom, posljednjim na utakmici.

"Uvijek sumnjate u njega, prestanite. Meni nije bitno da on zabija, on mora biti ključna figura u napadu i obavljati svoj dio obrambenih zadataka", bio je ljutit Louis van Gaal na novinare i dodao:

"Grozno smo izgubili od Arsenala i zato sam od srijede održao 15 sastanaka s igračima."

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...