Oct 11, 2015

Jurgen Klopp pripremio šokantan transfer: On bi mogao donijeti titulu na Anfield

Liverpoolov novi trener Jürgen Klopp uoči početka rada rekao je:

"Ne mogu hodati po vodi kao Isus, ali volim skakati u vodu!"

Subotu je proveo gledajući utakmicu U18 momčadi protiv Stokea, a u nedjelju je ukinuo slobodan dan koji su igrači trebali imati i pozvao na trening sve one koji nisu u reprezentaciji, uključujući Daniela Sturridgea, Alberta Morena, Lucasa Leivu i Philippa Coutinha.

Poput Louisa van Gaala u Manchester Unitedu, Klopp naglašava da neće gledati koliko neki igrač ima godina i kolika mu je odšteta. Kaže da mu je specijalnost razvoj mladih igrača, navodeći kao primjer Roberta Lewandowskog kojeg je doveo iz Lecha kad je imao 21 godinu i pretvorio u najubojitijeg napadača.

"Kad sam ja trener, svaki mladi igrač trebao bi dolaziti sa smješkom jer imaju veću šansu nego ikad. Vrata su im otvorena i ne marim za iskustvo. Iskustvo je važno, ali ne i najvažnije. Karakter je važniji", govori Klopp.

Želja za napretkom najvažnija je Kloppu. Karakter. Najveće zadovoljstvo mu je dovesti nekog anonimnog mladića i gledati kako se razvija u ponajboljeg na svijetu.
"Nemam toliko samopouzdanja da mislim kako sam samo ja zaslužan za razvoj i napredak Lewandowskog, ali imao sam veliku ulogu. A sada ćemo raditi na najboljim igračima sutrašnjice."



Dakako, gazde će rado čuti da se mogu osloniti na igrače iz svog pogona radije nego trošiti stotine milijuna funti na pojačanja. Koja to često i nisu. A to je i poticaj za 23-godišnjeg Coutinha i 24-godišnje Christiana Bentekea, Roberta Firmina i Nathaniela Clynea. Da ne spominjemo one još mlađe Jordona Ibea, Divocka Origija i Jordana Rossitera. S druge strane, skupo plaćeni Dejan Lovren i Adam Lallana, tvrde engleski mediji, mogli bi se naći na marginama, kao i James Milner.

Klopp dobro poznaje Firmina, koji je igrao za Hoffenheim. No, znači li toliko pohvala na račun Lewandowskog da bismo ubrzo Poljaka mogli gledati na Anfieldu?

Robertov menadžer rekao je, tvrdi engleski Mirror, da budućnost Lewandowskog nije u Bayernu. I da je Klopp spreman baciti mu udicu, čim dobije signal da ga je Bayern voljan prodati. Da, i Real Madrid i Barcelona ne bi imali ništa protiv da dovedu Lewandowskog, ali zapravo ni jedan od njih ne treba napadača. Dok ga Liverpool jako treba...

Klopp je inače pod velikom pažnjom u Liverpoolu, navijači i paparazzi čekaju ga ispred hotela i prate, dok su s njim supruga Ulla i sin Marc.
"Liverpoolovi navijači čekaju dugo godina i razumijem da gube strpljenje. Neke će se stvari sigurno promijeniti jer ja sam drugačiji od ostalih trenera, ali ne možemo promijeniti svijet u jednom danu. Ali, ne želim ni nakon tri godine sjediti pred vama i govoriti 'Sad ćemo se dići.' Moramo od starta raditi više, učiti više i ulagati više."

"Kritike? Ne zamaraju me, sam sam sebi najveći kritičar i to mi je dovoljno."

"Nisam htio nikoga preuzeti na ljeto, htio sam se odmoriti. Sad sam spreman."

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...