Jan 27, 2016

Novi Džekin i Pjanićev saigrač poručio: Ja sam musliman i ne jedem svinjetinu

Stephan El Shaarawy se vratio u Italiju u pokušaju da oživi karijeru nakon neuspješne epizode u Monacu.

Italijan egipatskih korijena će do kraja sezone nositi dres Rome kao posuđen igrač Milana, a Vučica će imati i pravo otkupa na kraju sezone.

Popularni Faraon je jednostavan momak, iako možda tako i ne izgleda. U slobodno vrijeme igra bilijar, naveče playstation, a sluša hip-hop muziku. Zanimljivo je i da je pripadnik islamske vjeroispovjesti, te da nema nekih poroka.



"Ja sam vjernik, ne jedem svinjetinu i ne pijem. Religija je za mene pitanje vrijednosti", poručio je bivši as Milana.

Njegov otac Sabri je egipatski psiholog, koji je na radni zadatak stigao u Savonu, gdje je upoznao Luciju - Faraonovu majku, a ostalo je "historija". Novi fudbaler Rome je u Rim stigao u pratnji oca i brata, a Spaletti je poručio El Shaarawyu da "može napraviti greške, ali ne i razočarati."

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...