Dec 2, 2015

Erdogan dao izjavu koja je razbjesnila Rusiju: Šta će Putin reći na ovo?

Turski predsjednik, Redžep Tajip Erdoan je juče, prilikom svoje posjete Kataru govorio o rezultatima konferencije u Parizu i osvrnuo se na pitanje obaranja ruskog borbenog aviona u turskom zračnom prostoru.

On je kazao da su svjetski lideri potvrdili ispravnost turskih tvrdnji. Erdoan je kazao:

“Sastao sam se sa fransucskim predsjednikom, njemačkom kancelarkom, predsjednikom Ukrajine, a neposredno prije povratka iz Pariza sreo sam se i sa američkim predsjednikom. Ovi svjetski lideri su kazali da je turski stav ispravan i da NATO stoji uz Tursku.”

Erdoan je istakao da je tražio susret s Putinom, kako bi problem riješili diplomatskim putem, ali je on to odbio. Lideri koji su se susreli s Putinom potvrdili su mu da je ovaj problem moguće riješiti jedino diplomatskim putem.



Erdoan je posumnjao u slučajnost izrečeniih tvrdnji ruske strane da kupuje naftu od ISIL-a, kazavši: “Niko u svijetu ne vjeruje ruskim tvrdnjama, to sam se uvjerio na samitu u Parizu.”

Govoreći o svom odnosu sa Putinom, turski predsjednik je kazao: “Na sastanku u Antaliji koji je bio prije nekoliko sedmica Putin mi je rekao: ‘Smatraj naše avione koji povrijede vaš zračni prostor gostima.’ Ja sam mu odgovorio: ‘Mi ne primamo nezvane goste.’ Ovo nije bio prvi put da ruski avioni narušavaju turski zračni prostor.”

 Na pitanje novinara kako će Turska reagirati na ruske mjere protiv turske ekonomije, Erdoan je izjavio: “Mi ne želimo postupati emotivno kao Rusi. Njihovi postupci su emotivni i to je njihovo pravo, ali mi nećemo ugroziti ruske interese u Turskoj, i ne priliči Turskoj da traži od ruskih državljana da napuste prostor Turske.”

Disqus for Komentari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...